Chat
Case: matkailualan yritys & myynnin kasvattaminen chatin avulla

Case: matkailualan yritys & myynnin kasvattaminen chatin avulla

Miten asiakaspalveluchat kasvatti matkailualan yrityksen myyntiä?

11 huhtikuu 2018

Chat

Chatbot tulee ja pelastaa – oletko valmis?

Puhuttaessa digitaalisten palveluiden ja myynnin kehityksestä nousee yksi käsite usein keskusteluissa esiin: chatbot.

14 maaliskuu 2018

Uutiset
Tekoäly tulevaisuuden myyjänä?

Tekoäly tulevaisuuden myyjänä?

Iso kysymys markkinoinnin ja myynnin osalta on tulevaisuudessa se, miten tekoäly vaikuttaa asiakaspalveluun.

22 maaliskuu 2017

Työpaikat

Ketkä ovat lekanelaisten nuoruuden supersankarisuosikit?

Kenen kanssa sinä tulisit tekemään töitä, jos hyppäisit mukaan porukkaamme?

09 elokuu 2017

Asiakascaset Chat Dialogue palvelut Takaisinsoitto
Levi - erinomaista asiakaspalvelua

Levi - erinomaista asiakaspalvelua

Levi valitsi Lekanen palvellaakseen erinomaisesti myös verkossa.

03 tammikuu 2017

Asiakascaset Referenssit Takaisinsoitto
Asiakascaset Chat Dialogue palvelut Takaisinsoitto
Lumon - lähellä asiakasta myös verkossa

Lumon - lähellä asiakasta myös verkossa

Lumon hyödyntää Lekane Dialogueta ollakseen lähellä asiakasta myös verkossa

22 kesäkuu 2016

Asiakascaset
TUI Finland - Chat lisää myyntiä

TUI Finland - Chat lisää myyntiä

Chattipalvelut ovat lisänneet selvästi TUIn matkamyyntiä.

01 kesäkuu 2016

Asiakascaset Chat Dialogue palvelut Takaisinsoitto
Levi - erinomaista asiakaspalvelua

Levi - erinomaista asiakaspalvelua

Levi valitsi Lekanen palvellaakseen erinomaisesti myös verkossa.

03 tammikuu 2017

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com