Vattenfall - asiakaspoistumasta myyntiä

Vattenfall - asiakaspoistumasta myyntiä

Johanna Kontkanen|12 toukokuu 2015

Vattenfall on yksi Euroopan suurimmista sähkön ja lämmön tuottajista. Päätuotteita ovat sähkö, lämpö ja kaasu. Vattenfall tuottaa sähköä ja lämpöä eri energialähteistä kuten tuulivoimasta, ydinvoimasta, maakaasusta, biomassasta, hiilivoimasta ja vesivoimasta. Yritys on Suomen kolmanneksi suurin sähkön myyjä. Yhteistyö Lekanen kanssa alkoi vuonna 2011 ja nyt Vattenfall hyödyntää sekä takaisinsoitto että chat palveluita myynnin ja asiakaspalvelun tueksi.

“Markkinointikampanjamme tuovat tehokkaasti kävijöitä sivuillemme, mutta emme onnistuneet aiemmin kääntämään kävijöistä asiakkaita tehokkaasti. Nyt hyödynnämme Lekane Dialogue- palvelua ennakoimaan asiakaspoistuman kesken ostoprosessin,” kommentoi Jarmo Roiha, B2B myyntitiimin vetäjä Vattenfallilta.

Lekane Dialogue on tuottanut tulosta, Roiha jatkaa. “Tavoitamme nykyään 30% niistä kävijöistä jotka aiemmin lähtivät sivuiltamme ilman ostosta. Näistä jopa puolet tekee tilauksen. Palvelemalla asiakkaita oikeaan aikaan saavutamme tuloksia.“

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases
Client cases
Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com