Alma Talent Chatbot day - mitä jäi mieleen?

Saskia Salomaa|31 lokakuu 2018

Olimme mukana kouluttamassa Alma Talentin Chatbot day -tapahtumassa lokakuun lopussa.

Tapahtuman 2. päivän workshop-osiossa kävimme läpi sitä, mitä chatbotin hankinta konkreettisesti vaatii. Pyysimme osallistujia miettimään muun muassa seuraavia asioita:

  • Mitä ongelmia chatbot ratkaisee?
  • Millaisia mittareita chatbotille asetetaan?
  • Millainen on automaation vaatima työmäärä?
  • Mitkä ovat automaation vaikutukset asiakaspalvelun työmäärään?
  • Millainen exit-strategia chatbotilla on?

Isoin huomio Chatbot day -tapahtumasta oli osallistujien mukaan se, että he tajusivat, paljonko chatbotin rakentaminen vaatii. Osa oli ajatellut ennen päivää, että chatbot on jotain, mitä voi ostaa helposti alan toimittajilta. Seminaaripäivänä he havahtuivat siihen, paljonko chatbotin rakentaminen vaatii ylipäänsä organisaatiolta.

Tarvitsetko lisää tietoa asiasta? Lataa Chatbot-oppaamme tämän linkin tai allaolevan kuvan kautta. Voit myös lukea lisää Chatbot-projektin kotiläksyistä tai niistä 10 kysymyksestä, joita sinun kannattaa kysyä chatbot-toimittajaltasi. 

Jos kaipaat apua sparrailuun, ota yhteyttä Antti Vasalaan antti.vasala@lekane.com / (0)44 544 6774. Järjestämme yksilöllisiä chatbot-workshopeja, jossa pureudutaan juuri sinun yrityksesi haasteisiin ja josta saat hyviä eväitä chatbot-toimittajan valintaa varten. 

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases
Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com