Chatbot-webinaari

Saskia Salomaa|27 maaliskuu 2020

Chatbotteja käytetään usein sekä asiakaspalveuln tehostamisessa että myynnin kasvattamisessa. Chatbottia voi kuitenkin käyttää myös tietosuojan hallinnassa. Yksilöillä on lainsäädännön mukaan oikeus esim. kysyä mitä tietoja rekisterinpitäjä on hänestä kerännyt ja saada kopio näistä tiedoista. Rekisterinpitäjän tulee vastata näihin kyselyihin tai tietopyyntöihin. Vastaaminen työllistää henkilökuntaa ja aiheuttaa kustannuksia.

Järjestämme 23.4. webinaarin yhdessä tietosuojaa palveluna tarjoavan Privaonin kanssa. Webinaarissa käymme läpi muun muassa seuraavanlaisia asioita:

- Miten chatbotia voidaan hyödyntää tietopyyntöjen hallinnassa?
- Miten chatbot parantaa kyvykkyyttä vastata tietopyyntöihin?
- Miten chatbot voidaan ottaa käyttöön?

Olemme toteuttaneet myös muun muassa Telian chatin ja botin. Telia palkittiin vuoden 2019 digimenestyjänä digitaalisen asiakkuudenhallinnan osalta.

Webinaari järjestetään 23.4. klo 8.30. Pääset ilmoittautumaan webinaariin tästä linkistä vaikka heti. Webinaarin kesto on 45 min.

Palautetta aiemmasta webinaarista: 

"Arvosana: 10/10. Olipa hyvä ja tiivis käytännönläheinen paketti."

Haluatko lukea lisää chatbot-aiheista jo ennen webinaaria? Tutustu chatbot-oppaaseemme (yhteystietoja ei vaadita!).

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases

Chatbot-akatemia

27 maaliskuu 2020

Client cases
Chatbot-webinaari

Chatbot-webinaari

27 maaliskuu 2020

Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com