Chatbot-webinaari

Saskia Salomaa|27 helmikuu 2019

Oletko miettimässä chatbotin hankintaa tai tehnyt hankintapäätöksen, mutta halua vielä varmistua, että olet tullut ajatelleeksi kaikkea? Järjestämme huippusuosion saaneen chatbot-webinaarin uudestaan, tällä kertaa 11.6. Sen sisältö on koostettu niiden asioiden perusteella, jotka nousevat pinnalle käymissämme chatbot-keskusteluissa, edellisen webinaarin kysymyksissä sekä Telian chatbotia rakentaessamme. Telia palkittiin vuoden 2019 digimenestyjänä digitaalisen asiakkuudenhallinnan osalta, ja chatbotimme on osa tätä ratkaisua. 

Webinaarin osallistujien kesken arvomme yhden ilmaisen chatbot-workshopin! (Arvo 990€)

Webinaarissa käymme läpi muun muassa seuraavanlaisia asioita:

  • Mitä chatbot vaatii organisaatiolta?
  • Tekoäly & chatbot - miten ja miksi?
  • Chatbot ja asiakaskokemus.
  • PK-yritys vs. suuryritys - miten chatbotin rakentaminen eroaa, kun yrityksen koko muuttuu?
  • Millaisiin järjestelmiin chatbot kannattaa integroida ja miten?
  • Top 5 mokat chatbotin rakentamisessa.
  • Vinkit onnistuneeseen bottiin.

Webinaari järjestetään 11.6. klo 9. Pääset ilmoittautumaan webinaariin tästä linkistä vaikka heti. Webinaarin kesto on noin 1h.

Palautetta aiemmasta webinaarista: 

"Arvosana: 10/10. Käsiteltiin kaikkein tärkeimmät asiat hyvin selkeästi ja riittävän hitaasti (ehti omaksua). Osallistua saattoi täysipainoisesti vaikkei tiennyt asiasta etukäteen oikeastaan mitään."

Haluatko lukea lisää chatbot-aiheista jo ennen webinaaria? Tutustu chatbot-oppaaseemme (yhteystietoja ei vaadita!). Voit myös tehdä hauskan chatbot-valmiustestin!

ps. Jos osallistuit edelliseen webinaareihimme, olet automaattisesti mukana chatbot-workshopin arvonnassa, sinun ei siis tarvitse ilmoittautua erikseen sitä varten. 

pps. Jos et pääse tällä kertaa webinaariin, mutta haluat silti osallistua chatbot-workshopin arvontaan, voit jättää yhteystietosi täällä. 

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases
Chatbot-webinaari

Chatbot-webinaari

27 helmikuu 2019

Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com