Chatbot-webinaari

Saskia Salomaa|27 helmikuu 2019

Oletko miettimässä chatbotin hankintaa tai tehnyt hankintapäätöksen, mutta halua vielä varmistua, että olet tullut ajatelleeksi kaikkea? Tule ilmaiseen chatbot-webinaariin! Sen sisältö on koostettu niiden asioiden perusteella, jotka nousevat pinnalle käymissämme chatbot-keskusteluissa sekä Telian chatbotia rakentaessamme. Telia palkittiin vuoden 2019 digimenestyjänä digitaalisen asiakkuudenhallinnan osalta, ja chatbotimme on osa tätä ratkaisua. 

Webinaarissa käymme läpi muun muassa seuraavanlaisia asioita:

  • Mitä chatbot vaatii organisaatiolta?
  • Tekoäly & chatbot - miten ja miksi?
  • Chatbot ja asiakaskokemus.
  • PK-yritys vs. suuryritys - miten chatbotin rakentaminen eroaa, kun yrityksen koko muuttuu?
  • Millaisiin järjestelmiin chatbot kannattaa integroida ja miten?
  • Top 5 mokat chatbotin rakentamisessa.
  • Vinkit onnistuneeseen bottiin.

Webinaari järjestetään 28.3. klo 9. Pääset ilmoittautumaan webinaariin tästä linkistä vaikka heti. Webinaarin kesto on noin 1h. 

Haluatko lukea lisää chatbot-aiheista jo ennen webinaaria? Tutustu chatbot-oppaaseemme (yhteystietoja ei vaadita!). Voit myös tehdä hauskan chatbot-valmiustestin!

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases

Chatbot-klinikka

05 maaliskuu 2019

Client cases
Chatbot-webinaari

Chatbot-webinaari

27 helmikuu 2019

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com