Johdatko verkon asiakaskohtaamisia tuloksellisesti?

Saskia Salomaa|19 joulukuu 2017

Verkossa tapahtuvan ostamisen ennustetaan kaksinkertaistuvat vuoteen 2021 mennessä yli 4,4 triljoonaan euroon. Tämä käsittää lähes 15 % globaalista vähittäiskaupasta. Kuluttajat haluavat samaan aikaan toimia entistä enemmän itse, mutta he kuitenkin arvostavat palvelua. Onnistunut digitaalinen asiakaskokemus verkossa on siis yhdistelmä sekä itsepalvelua että asiakkaan auttamista.

Jopa 75 % ostajista on valmiita vaihtamaan brändiä tai palveluntarjoajaa, jos ostoprosessi koetaan turhan haasteelliseksi verkossa (Salesforce State of Connected Customer -tutkimus). Elämme entistä nopeatempoisemmassa ja monikanavaisemmassa maailmassa, jossa asiakkaat haluavat nopeaa ja heille räätälöityä palvelua riippumatta siitä, missä kanavassa he asioivat.

Tämä murros on nähtävissä sekä b2c- että b2b-liiketoiminnassa. Oletetaan, että yrityksesi sivuilla käy 2000 vierailijaa kuukaudessa, mutta saat vain muutaman liidin tai kaupan tai et yhtään. Miten voisit kääntää kävijäpotentiaalin ajan kuluessa ensin liideiksi ja sitten asiakkaiksi? Teimme oppaan digitaalisissa kanavissa tapahtuvien asiakaskohtaamisten muutoksesta. Samalla tarkastelemme kivijalkakaupan ja digitaalisten kohtaamisten yhtäläisyyksiä ja mahdollisia eroja. Voit ladata oppaan klikkaamalla alla olevaa kuvaa! 

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases
Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com