Kaikki, mitä olet aina halunnut tietää chatboteista

Saskia Salomaa|09 lokakuu 2018

Me saamme usein kyselyjä chatbotin rakentamisesta. Keräsimme kokemuksemme chatbot-oppaaseen. Se vastaa esimerkiksi kysymyksiin: Millaisiin tilanteisiin chatbot sopii? Miten otat chatbotin käyttöön? Ketä chatbot-projektiin kannattaa osallistaa? 

Jaoimme oppaan kolmeen osa-alueeseen:

  • Bisneslähtöisyys 
  • Teknologiavalinnat
  • Jatkuva kehittäminen

Huomioimme myös ne pienet asiat, joista saattaa tulla isoja ongelmia. 

Pääset oppaan lataussivuille tämän linkin tai alla olevan kuvan kautta. 

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com