Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!

Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!

Saskia Salomaa|21 marraskuu 2018

Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta - tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen.

Lekanen toteuttama chatbot-ratkaisu on osa Telian kiitettyä digitaalista asiakkuudenhallintaa. Se löytyy Telian omilta sivuilta. Chatbotin avulla voi hoitaa useita liittymään liittyviä asioita automatisoidusti ilman, että asiakkaan tarvitsee jonottaa asiakaspalveluun. 

Lekanen ja Telian yhteistyö alkoi vuosia sitten Tele Finlandille toteutetusta uraa uurtavasta chatbot-ratkaisusta. Kun Tele Finlandin brändi sulautettiin Teliaan, otettiin chatbot käyttöön Telian sivuilla. Chatbotia on kehitetty vuosien saatossa ja se on esimerkiksi integroitu moniin eri järjestelmiin, jotta asiakas pystyy hoitamaan asiansa mahdollisimman mutkattomasti. 

"Olemme iloisia, että olemme saaneet olla mukana kehittämässä Telian kanssa ratkaisuja, joista asiakkaat oikeasti hyötyvät", kertoo Lekanen teknologiajohtaja Petri Pellinen. 

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases
Client cases
Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com