Reaaliaikainen liidi - pystytkö hyödyntämään sitä heti?

Saskia Salomaa|17 lokakuu 2017

Liidejä on eri tasoisia - jokainen yritykseen tuleva yhteydenotto ei välttämättä ole liidi. Osa yhteydenottajista on vielä liian aikaisessa vaiheessa ostoprosessissaan tai sitten yritys ei syystä tai toisesta pysty vastaamaan kysyjän tarpeeseen.

Moni yritys elää liideistä. Mitä enemmän on sisääntulevia, lämpimiä liidejä, sitä vähemmän tarvitaan kylmäsoittelua. Laadukkaiden liidien määrän kasvattaminen on yksi tie yrityksen liikevaihdon kasvattamiseen.

Pelkkä liidien määrän kasvattaminen ei kuitenkaan riitä, jos niitä ei hoideta kunnolla. Harmillisen usein liidit jätetään oman onnensa noojaan, vaikka liidin jättänyt ihminen ei yleensä jaksa odotella yrityksen vastausta kovinkaan pitkään (tähän dataa liidin kylmenemisajasta?). Pystyykö yrityksesi hoitaa liidit reaaliaikaisesti?

Jotta liidit pystytään hoitamaan heti, tulee prosessin olla kunnossa. Minne liidit ohjautuvat? Onko myyjillä tai asiakaspalveluhenkilöstöllä aikaa vastata niihin heti?

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases
Client cases
Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com