
Takaisinsoitto – älä soita meille, me OIKEASTI soitamme teille
20 lokakuu 2017
Johanna Kontkanen|12 toukokuu 2015
Vattenfall on yksi Euroopan suurimmista sähkön ja lämmön tuottajista. Päätuotteita ovat sähkö, lämpö ja kaasu. Vattenfall tuottaa sähköä ja lämpöä eri energialähteistä kuten tuulivoimasta, ydinvoimasta, maakaasusta, biomassasta, hiilivoimasta ja vesivoimasta. Yritys on Suomen kolmanneksi suurin sähkön myyjä. Yhteistyö Lekanen kanssa alkoi vuonna 2011 ja nyt Vattenfall hyödyntää sekä takaisinsoitto että chat palveluita myynnin ja asiakaspalvelun tueksi.
“Markkinointikampanjamme tuovat tehokkaasti kävijöitä sivuillemme, mutta emme onnistuneet aiemmin kääntämään kävijöistä asiakkaita tehokkaasti. Nyt hyödynnämme Lekane Dialogue- palvelua ennakoimaan asiakaspoistuman kesken ostoprosessin,” kommentoi Jarmo Roiha, B2B myyntitiimin vetäjä Vattenfallilta.
Lekane Dialogue on tuottanut tulosta, Roiha jatkaa. “Tavoitamme nykyään 30% niistä kävijöistä jotka aiemmin lähtivät sivuiltamme ilman ostosta. Näistä jopa puolet tekee tilauksen. Palvelemalla asiakkaita oikeaan aikaan saavutamme tuloksia.“
Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.
LEKANE OY
Lars Sonckin kaari 12
02600 Espoo
CEO Marko Virtanen
Tel. +358 (0)400 428 515
CTO Petri Pellinen
Tel. +358 (0)40 586 2444
Sales Antti Vasala
Tel. +358 (0)44 544 6774
antti.vasala@lekane.com