Kaikki lähtee ihmisistä, myös verkossa.

Asiakkaat hakevat verkosta helppoutta ja nopeutta, ja siksi he vaihtavat nopeasti tarjoajaa, mikäli palvelu ei täytä odotuksia. Myyntikin on palvelua. Mitä haastavampi ostopäätös sitä enemmän asiakkaat odottavat henkilökohtaista palvelua - myös verkossa.

Lekane Dialogue

Myyntiä ja parempaa asiakaspalvelua
reaaliaikaisella asiakaskohtaamisella

Lekane Dialogue on palvelu, joka mahdollistaa reaaliaikaisen keskustelun asiakkaan kanssa verkossa älykkäästi. Palvelumme yhdistää verkkoanalytiikan ja reaaliaikaiset dialogi-työkalut. Lekanen sääntökone löytää potentiaaliset asiakkaat verkkovierailijoista ja aktivoi heidät reaaliaikaiseen keskusteluun. Myynti tehostuu ja asiakaskokemus paranee. 

  • Erottaa asiakkaat vierailijoista
  • Välittää asiakaskontaktit oikeille myyjille
  • Puutu ostoprosessin keskeytymiseen
  • Optimoi myyntiresurssit
  • Parantaa asiakaskokemusta

Kuinka Lekane Dialogue toimii

  • 1. Asiakas saapuu verkkosivuille

    1. Seuraa nettisivuillasi kävijöiden verkkokäyttäytymistä

  • 2. Lekane tunnistaa potentiaalisen asiakkaan arvon käyttäytymissääntöjen kautta

    2.Tunnistaa potentiaalisten asiakkaiden ostoaikeet ja asiakkaan arvon

  • 3. Lekane ehdottaa proaktiivisesti keskustelua potentiaaliselle asiakkaalle

    3. Ehdottaa verkkokeskustelua potentiaalisimmille asiakkaille

  • 4. Lekane aktivoi asiakkaan tarpeeseen sopivimman myyntihenkilön

    4. Löytää sopivimman myyntihenkilön asiakkaan tarpeeseen

  • 5. Dialogi asiakkaan ja myyjän välillä alkaa

    5. Aktivoi asiakkaan ja myyjän keskusteluun

  • 6. Lekane raportoi kuinka nettisivujen vierailut kääntyvät myynniksi

    6. Raportoi kuinka nettisivujen vierailut kääntyy myynniksi

@LekaneOy: Oletko pohtimassa chatbotin rakentamista ja haluaisitko kuulla konkreettisia vinkkejä chatbotin rakentamiseen liittyen? Varaa ilmainen konsultaatio! https://t.co/33nbKmcbic

05 joulukuu 2018

@LekaneOy: Onko liian aikaista laittaa toimistolle joulukuusi?

28 marraskuu 2018

@LekaneOy: Pohdituttaako, sopiiko #chatbot yrityksellesi? Varaa aika ilmaiseen chatbot-kartoitukseen, jossa käydään läpi yrityksesi tarpeet ja se, voisiko chatbotista olla hyötyä. https://t.co/iIehn8Olqi

27 marraskuu 2018

@LekaneOy: Oletko hankkimassa #chatbot'ia? Kysy nämä 10 kysymystä chatbot-toimittajaltasi. Isoin harhakuva, johon me törmäämme potentiaalisten asiakkaiden kanssa jutellessa chatboteista on se, että chatbotin voi ostaa kuin kaupan hyllyltä. https://t.co/BRtfxwVyPE

27 marraskuu 2018

@LekaneOy: Mitä verkkokaupassa tällä hetkellä tapahtuu? Kurkkaa @iProspectFin katsaus verkkokauppaan. @SuperOfficeAS taas totesi omassa koosteessaan, että vain 9%:lla verkkosivustoista on chat, vaikka chattaavat asiakkaat ostavat todennäköisemmin. https://t.co/9wNY4mcXtJ

27 marraskuu 2018

TUTUSTU TÖIHIMME

  • Vattenfall
  • YIT
  • VV-Auto Oy
  • TUI
  • Surveypal
  • Levi
  • FIM
  • TeliaSonera
  • Netwheels
  • Hämeen laaturemontti

LUE ASIAKASTARINOITAMME

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com