4 tapaa hyödyntää asiakaspalveluchatia

Tiesitkö, että verkkosivustolla oleva asiakaspalveluchat on muutakin kuin keskusteluikkuna? Se on parhaimmillaan monipuolinen väline asiakaskokemuksen ja myynnin kehittämiseen.

Lataa maksuton opas ja saat vinkkejä asiakaspalveluchatin ja takaisinsoittopalvelun hyödyntämiseen. Oppaassa esittelemme konkreettisia case-esimerkkejä elävästä elämästä.

Lataa maksuton opas alla olevalla lomakkeella

Lataamalla oppaan hyväksyt, että Lekane voi olla sinuun yhteydessä joko sähköpostitse tai puhelimitse. Lupaamme: Emme spämmää.

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com