Älykäs reaaliaikainen asiakasdialogi verkossa

Lekane Dialogue on suunniteltu edistämään myyntiä ja parantamaan asiakaskokemusta verkossa. Palvelumme liittyy saumattomasti olemassa olevaan palveluinfrastruktuuriin tehostaen myyntiä ja asiakaspalvelua.

Parempi asiakaskokemus ja tehokkaampi myynti 

Lekane Dialogue seuraa verkkosivuilla kävijöiden käyttäytymistä reaaliajassa. Palvelumme tunnistaa heidän aikeensa ja potentiaalisen arvonsa liiketoiminnalle käyttäytymissäännöillä. Arvokkaille asiakkaille ehdotetaan proaktiivisesti keskustelua asiakaspalvelun tai myynnin kanssa. Hyväksyessään ehdotuksen asiakas voi aloittaa keskustelun hänen tarpeistaan perillä olevan asiakaspalvelijan kanssa. Asiakkaan kokemus paranee ja myynti tehostuu. 

  • Valitse

    Valitse

  • Aktivoi

    Aktivoi

  • Hallitse

    Hallitse

  • Erottaa asiakkaat vierailijoista
  • Välittää asiakaskontaktit oikeille myyjille
  • Puutu ostoprosessin keskeytymiseen
  • Optimoi myyntiresurssit
  • Parantaa asiakaskokemusta

Prosessimme & Työkalumme

Aloitamme palvelun rakentamisen käymällä läpi liiketoimintatavoitteesi sekä nykyisen verkkosivusi analytiikan. Teemme asiakkaiden käyttäytymisestä ja palvelutarpeesta analyysin yhdessä läpi, ja suosittelemme dialogityökaluja asiakaskokemuksen ja myynnin parantamiseen. Aktivoimme palvelun valituilla käyttäytymissäännöillä verkkosivuille.

Kokeilujakso kestää tyypillisesti kolme kuukautta, ja sen aikana analysoimme ja testaamme verkkokävijöidesi käytöstä ja reaktioita palveluumme. Jakson aikana sääntöjä hiotaan ja sen jälkeen Lekane Dialogue Manager on täysin valmis. Palvelumme integroituu saumattomasti olemassa oleviin asiakaspalvelujärjestelmiin kuten Avaya tai Genesys contact center - järjestelmiin. 

  • Proaktiivinen chat

    Proaktiivinen chat
    Nopeaan ja lyhyeen keskusteluun

  • Takaisinsoitto

    Pikatakaisinsoitto
    Henkilökohtainen kontaktointi välittömästi

  • Video

    Videopuhelu
    Entistä henkilökohtaisempaan palveluun

  • Asiakaskyselyt

    Asiakaskyselyt
    Käyttäytymispohjaisiin kyselyrekrytointeihin

  • Kohdennettu tarjous

    Kohdennettu tarjous
    Erikoistarjouksien ja sisältöjen nostoon

  • Kohdennettu asiakasvalinta

    Kohdennettu asiakasvalinta
    Sääntökoneen hyödyntäminen asiakasvalintaan

TUTUSTU ASIAKASTARINOIHIMME

LUE LISÄÄ ASIAKASTARINOITAMME

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774