Levi - erinomaista asiakaspalvelua

Levi - erinomaista asiakaspalvelua

Johanna Kontkanen|03 tammikuu 2017

Levi on yksi suosituimmista lomakohteista Pohjois-Suomessa. Majoituspaikkoja löytyy yli kaksikymmentä tuhatta. Levi on tunnettu erinomaisesta asiakaspalvelusta ja paikallisten yrittäjien asiakaspalveluasenteesta.

Loman suunnittelu alkaa poikkeuksetta nykyään netistä. Levi haluaa palvella myös verkossa asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla. Oli sitten kyse mökin vuokraamisesta tai kokousjärjestelyistä, Levin asiakaspalvelu voi auttaa varauksen tekemisessä.

Levin Matkailu hyödyntää Lekanen Dialogue palvelua myyntiin ja asiakaspalveluun. Näin asiakkaiden ei tarvitse jonottaa vapaata asiakaspalvelijaa linjalla tai täyttää monimutkaisia nettilomakkeita tehdäkseen varauksen. Palvelu mahdollistaa sen, että asiakas voi jättää vain puhelinnumeronsa ja asiakaspalvelu soittaa heille takaisin välittömästi. Asiakkaalla on myös mahdollisuus valita chat keskustelun alustaksi.

“Asiakkaat ovat todella tyytyväisiä tähän palveluun,” kertoo Jussi Töyrylä, toimitusjohtaja Levin Matkailu Oy. “Erinomaisen asiakaspalvelun on syytä alkaa jo matkan varausvaiheesta. Lähes poikkeuksetta palvelun tarjoaminen johtaa varauksen tekemiseen,” jatkaa Töyrylä.

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases
Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com