Chatbotin pahin vihollinen löytyy usein yrityksestä itsestään

Saskia Salomaa|03 joulukuu 2019

Chatbot on teknisesti usein helppo toteuttaa. Toki haastekerrointa löytyy, kun lähdetään rakentamaan integraatioita vaikkapa isoihin asiakaspalvelujärjestelmiin. Usein pk-yritykset kuitenkin pääsevät ainakin alkuun kevyesti. 

Sitten tullaan botin sisältöpuoleen. Toimiakseen botti vaatii kaiken yritysten osastojen saumatonta yhteistyötä. Kun kaikki puhaltavat yhteen hiileen, on botin suunnittelu paljon helpompaa verrattuna siiloissa kököttävään yritykseen. 

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases
Chatbot-webinaari

Chatbot-webinaari

09 joulukuu 2019

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com