Mikä on Takaisinsoitto - palvelu?

Mikä on Takaisinsoitto - palvelu?

Johanna Kontkanen|02 helmikuu 2016

Lekane Dialogue auttaa ymmärtämään ja aktivoimaan verkkosivujesi kävijöitä, jotta voitte keskittää myynnin ja asiakaspalvelun resurssit arvokkaisiin asiakaskontakteihin. 

Takaisinsoitto- palvelu on yksi Lekanen mahdollisista Dialogue palveluista, joiden avulla asiakas voi halutessaan aloittaa keskustelun myyjän tai asiakaspalvelijan kanssa lähes reaaliajassa. Takaisinsoitto -palvelussa asiakas jättää yhteystietonsa Dialogue kehotukseen. Soittopyyntö välittyy saatavilla olevalle myyjälle tai asiakaspalvelijalle, joka voi soittaa asiakkaalle takaisin välittömästi. Kokemuksemme mukaan mitä nopeammin asiakkaalle palataan soittopyyntöön, sitä todennäköisemmin hän sitoutuu yrityksen palvelun tai tuotteen ostamiseen. Asiakastyytyväisyys on yleensä korkea, koska asiakasta palvellaan sillä hetkellä jolloin hän on valmis käymään myyjän kanssa keskustelun. Asiakas ei joudu jonottamaan palvelua, vaan hänelle soitetaan takaisin. 

Lekanen Takaisinsoitto -palvelu, Call back, auttaa myös parantamaan asiakaspalvelua. Voimme ehdottaa takaisinsoitto mahdollisuutta, jos näemme että asiakkaalla on vaikeaa täyttää esimerkiksi verkkolomaketta tai vaikka maksutietojaan yrityksen sivuille. Varsinkin tilanteissa joissa asiakas etsii aktiivisesti asiakkuuden irtisanomista tai tilauksen peruutusta tulisi asiakkaan kanssa keskustella. Ehkä asiakaspalvelu voisi kääntää tilanteen vielä voitoksi. 

Asiakkaille Lekanen Call back palvelu on täysin ilmainen ja helppokäyttöinen. Asiakas voi jättää vain puhelinnumeronsa, ja palvelumme yhdistää hänet oikealle asiakaspalvelijalle. Lekanen palvelut hyödyntää asiakkaan verkkokäyttäytymistä yhdistäessään asiakkaan oikealle henkilölle. Esimerkiksi jos asiakas on vaikka venäjänkielinen, niin hänet yhdistetään mahdollisuuksien mukaan venäjänkieltä puhuvalle asiakaspalvelijalle. Kohdistuksia voidaan tehdä myös tarkasteltujen tuotteiden tai palveluiden perusteella. Esimerkiksi häämatkaa kaukomailla katsova asiakas voidaan ohjata keskustelemaan kaukomaiden asiantuntijan kanssa. Näin asiakas saa parempaa palvelua, jotka vastaavat hänen tarpeisiinsa. Lue miten asiakkaamme ovat käyttäneet Lekane Dialogue -palveluita täältä. 

Lekane Dialogue Call back takaisinsoitto -palvelu on laajasti käytössä räätälöitävien palveluiden ja tuotteiden myynnissä, kuten autot ja katot. Hyödyt ovat kiistattomat: välitön reagointi asiakkaan tarpeeseen. Mitä nopeammin reagoidaan, sitä todennäköisemmin tuote tai palvelu saadaan myytyä. Lekanen raportointityökalut auttavat yritystä myös tehostamaan myyntiprosessiaan, sillä se näyttää miten nopeasti asiakkaita on palveltu ja kuinka paljon potentiaalista myyntiä on jäänyt kenties tekemättä. 

Ota meihin yhteyttä mikäli olet kiinnostunut miten voit lisätä verkon konversiota myynniksi. 

tagit:

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases
Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com