Surveypal - kohdennettuja asiakaskyselyitä

Surveypal - kohdennettuja asiakaskyselyitä

Johanna Kontkanen|24 huhtikuu 2015

Surveypal on automaattinen palautteenkeräämisjärjestelmä. Yritys auttaa kaikenkokoisia yrityksiä keräämään helposti asiakkaiden palautteita. Surveypal tarjoaa helpon ja visuaalisesti houkuttelevat monikanavaisen palautteenkeräämisjärjestelmän, mikä houkuttelee vastaamaan kyselyihin.

Surveypal aloitti yhteistyö Lekanen kanssa vuonna 2013 tehostaakseen vastaajien rekrytointikriteereitä. Lekanen sääntökoneella yhtiö pystyy segmentoimaan verkkovierailijat ja noukkimaan kiinnostavat vastaajat palautekyselyihin. 

“Lekanen sääntökoneella voimme löytää asiakkaamme kaipaaman vastaajaryhmän tehokkaasti. Esimerkiksi, jos asiakas on poistumassa sivuilta, voimme aktivoida asiakaskyselyn, jossa kartoitetaan poistumisen syitä. Voimme myös kohdentaa kyselyn sivuilla ensimmäistä kertaa vieraileville. Näin saamme laadukasta palautetta verkkosivujen kehittämiseen, " kertoo Jussi Määttä Surveypalilta.

Surveypal tarjoaa Lekane Dialogue sääntökonetta osana omaa palveluaan. "Vastaajat suhtautuvat positiivisemmin kyselyihin verkossa kun kysely kohdistuu heihin oikeassa kohtaa, eikä estä verkkovierailun varsinaista tarkoitusta. Me saamme näin laadukkaamman otoksen," jatkaa Määttä.

Sääntökoneellamme voimme poimia asiakkaita tarpeidenne mukaan, vaikkapa tutkimukseen. Ota yhteyttä niin voimme keskustella lisää mahdollisesta kumppanuudesta.

Jaa tämä julkaisu

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Client cases

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com