Myyntiä ja parempaa asiakaskokemusta

Lekane perustettiin vuonna 2007 missionaan myyntiprosessien tehokkuuden sekä asiakaskokemusten parantaminen. Meillä on vahva tausta asiakaspalvelun järjestämisestä verkossa. Pyrimme kaikessa korostamaan ihmisten osuutta digitaalisissa palveluissa.

"Kaikessa on lopulta kyse ihmisistä. Jopa verkossa."

Mikään kone ei voi korvata aitoa yhteyttä kahden ihmisen välillä. Tämä on tärkeää pitää mielessä kun toimitaan verkkomyynnin ja verkon kautta tapahtuvan asiakaspalvelun parissa.

Marko Virtanen, toimitusjohtaja Lekane

Olemme saaneet pitkäjännitteisellä työllä aikaiseksi yrityksen, joka kasvaa tasaisesti ja kannattavasti. Meillä ei ole pääomasijoittajien aikatauluja vaikuttamassa päätöksiimme ja yritystoiminnan alkuvaiheessa otetut velat on kaikki maksettu pois eli tulevaisuus on todella tiukasti omissa käsissämme.

Meillä on tavoite olla sekä preferoitu yhteistyökumppani että tarjota työympäristö jossa viihdytään. Me uskomme, että viihtyvyys syntyy tarjoamalla mielekkäitä työtehtäviä yhdistettynä olosuhteisiin, joihin oikeasti kaikki pääsevät vaikuttamaan.

Pääomistajat Pete, Timo ja Marko ovat töissä yrityksessä, joten he kohtaavat arkipäivän haasteet yhdessä muiden työntekijöiden kanssa eivätkä anna tavoitteita norsunluutornista. Vielä pienehkönä yrityksenä meillä on mahdollisuus tehdä nopeita muutoksia asioihin, jos jokin ei toimi tai toimisi paremmin muuttamalla asioita.

Tuotekehityksemme perustuu asiakkailta ja yhteistyökumppaneilta saatuun palautteeseen ja kehitysehdotuksiin. Haluamme myös toimia proaktiivisesti asiakkaidemme suuntaan ja ehdottaa muutoksia jo ennen, kun asiakkaamme ovat tajunneet kysyä niitä itse.

Hommia täällä paiskii 15 henkeä ja rekrytoimme koko ajan. Millaisten asioiden parissa tulisit työskentelemään, jos tulisit meille? Kehitämme omaa Lekane Dialogue -palveluamme, jonka avulla asiakkaamme luovat paremman asiakaskokemuksen verkkosivuilleen ja tehostavat online-myyntiään. Meillä on todella pitkäaikaisia asiakassuhteita ja niihin liittyy usein teknisiä integraatioita eri taustajärjestelmiin ja konsultointia.

Haluamme kasvattaa yritystä hallitusti emmekä rekrytoi ketä tahansa vaan etsimme sopivia! Myös alihankintahommista voidaan jutella, jos haluat mieluummin työskennellä oman yrityksesi kautta.

LUE VIIMEISIMMÄT UUTISET JA ASIAKASTARINAMME

Asiakascaset Chat Dialogue palvelut Takaisinsoitto
Levi - erinomaista asiakaspalvelua

Levi - erinomaista asiakaspalvelua

Levi valitsi Lekanen palvellaakseen erinomaisesti myös verkossa.

03 tammikuu 2017

Kumppanicaset
Netwheels - autoalan digitalisointi

Netwheels - autoalan digitalisointi

Netwheels tuo monikanavaisen myynnin autoalalle.

13 syyskuu 2016

Chat Dialogue palvelut Uutiset

Chatilla parempi asiakaskokemus mobiilikäyttäjälle

Mobiilikäyttäjä poistuu 76 sekunnissa sivulta, chatin avulla voit vaikuttaa

05 syyskuu 2016

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla 5 konkreettista tapaa kehittää asiakaskokemusta verkossa? Jätä yhteystietosi, niin keskustellaan lisää.

Ota yhteyttä

LEKANE OY

Lars Sonckin kaari 12

02600 Espoo

CEO Marko Virtanen

Tel. +358 (0)400 428 515

CTO Petri Pellinen

Tel. +358 (0)40 586 2444

Sales Antti Vasala

Tel. +358 (0)44 544 6774

antti.vasala@lekane.com